Личное страхование

Добровольное медицинское страхование

Загальна інформація про послугу

Гарантовано отримати якісні медичні послуги, витрачаючи мінімум коштів та організаційних зусиль, дозволить договір медичного страхування ПрАТ «Київський страховий дім»

Ми пропонуємо декілька програм комплексного медичного страхування , які передбачають організацію і оплату за рахунок страхування таких медичних послуг:

  • невідкладна медична допомога;
  • амбулаторна допомога;
  • стаціонарна допомога;

Програми відрізняються рівнем амбулаторного і госпітального сервісу, переліком запропонованих медичних послуг і, відповідно, розміром страхового платежу та страхової суми.

Програми добровільного медичного страхування

Програми страхування

Програма А

Програма Б

Строк страхування

12 місяців

Страхова сума, грн.

140000,00

85000,00

Рівень МЗ

державні, відомчі, комунальні, приватні низької та середньої цінової категорії

державні, відомчі, комунальні

Наявність лікарняного листа для визнання випадку страховим

не обов'язкова

обов'язкова

1. АМБУЛАТОРНО-ПОЛІКЛІНІЧНА ДОПОМОГА

в межах страхової суми

в межах страхової суми з урахуванням ліміту на медикаменти

1Прийоми, огляди та консультації лікарями всіх спеціальностей

так

так

Лабораторна та інструментальна діагностика

так

так

Фізіотерапевтичні процедури (УВЧ, електрофорез, інгаляції тощо)

так

так

Надання невідкладної допомоги в поліклініці (в т.ч. травмпункті поліклініки) - первинна хірургічна обробка рани, знеболення, іммобілізація та ін.

так

так

Забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення

так

ліміт 800 грн. за період страхування

  1. .1 ДЕННИЙ СТАЦІОНАР

в межах страхової суми

в межах страхової суми з урахуванням ліміту на медикаменти

Огляд лікарем

так

так

Лабораторна та інструментальна діагностика

так

так

Фізіотерапевтичні процедури (УВЧ, електрофорез, інгаляції тощо)

так

так

Медикаментозне лікування основного захворювання та медикаментозну корекція станів, що впливають на перебіг основного захворювання

так

ліміт 1000 грн. за 1 страховий випадок

Витрати на перебування на ліжку

так

так

  1. .2 МАЛІ ХІРУРГІЧНІ (в т.ч.гінекологічні) ОПЕРАЦІЇ

в межах страхової суми

в межах страхової суми

Огляд лікарем

так

так

Лабораторна та інструментальна діагностика

так

так

Оперативне втручання з місцевою анестезією

так

так

Догляд за післяопераційною раною

так

так

Медикаментозна корекція можливих післяопераційних ускладнень

так

так

  1. НЕВІДКЛАДНА СТАЦІОНАРНА ДОПОМОГА

в межах страхової суми

в межах страхової суми

Консервативне лікування

так

так

Прийом та огляд лікарем

так

так

Консультації інших спеціалістів

так

так

Лабораторна та інструментальна діагностика

так

так

Медикаментозне лікування основного захворювання та медикаментозна корекція станів, що впливають на перебіг основного захворювання

так

так

Фізіотерапевтичні процедури (УВЧ, електрофорез, інгаляції тощо)

так

так

Оперативне лікування

так

так

Прийом та огляд лікарем

так

так

Консультації інших спеціалістів

так

так

Лабораторна та інструментальна діагностика

так

так

Передопераційна медикаментозна підготовка (премедикація)

так

так

Оперативне втручання з анестезіологічною підтримкою (всі види анестезій)

так

так

Післяопераційне медикаментозне лікування основного захворювання, медикаментозна корекція станів, що впливають на перебіг основного захворювання

так

так

Післяопераційні маніпуляції та процедури (обробка рани, перев’язка тощо)

так

так

Перебування у відділенні анестезіології та інтенсивної терапії (реанімації)

так

так

Харчування (згідно наказу МОЗ від 29.10.2013 року)

так

так

Видатки на перебування на ліжку

так

так

  1. ОКРЕМІ ВИСОКОВАРТІСНІ ВИДИ ДІАГНОСТИКИ (для всіх опцій програми)

в межах страхової суми

в межах лімітів

КТ, МРТ та їх різновиди

так

ліміт 1000 грн. за 1 страховий випадок

Ангіографія, коронаровентрикулографія, артроскопія

так

ліміт 2000 грн. за 1 страховий випадок

  1. Компенсація самостійно витрачених коштів на діагностику та інші медичні послуги (тільки в разі призначення їх лікарем згідно встановленого діагнозу і при узгодженні такого призначення зі Страховиком)

так, згідно умов програми

так, згідно умов програми

  1. Компенсація самостійно витрачених коштів на лікарські засоби та вироби медичного призначення (тільки в разі призначення їх лікарем згідно встановленого діагнозу і при узгодженні такого призначення зі Страховиком)

так, згідно умов програми

так, згідно умов програми

*У випадку неможливості надання окремих високовартісних видів діагностики в державних, комунальних та відомчих лікарнях за програмою ДМС Стандарт Страховик передбачає організацію надання таких послуг у приватних медичних закладах зі списку Страховика.

Обслуговування застрахованих

Після укладання договору страхування, застрахованому надається пластикова картка з зазначенням номерів телефонів цілодобового сервісного центру Компанії, за якими треба звертатися в разі необхідності.

Один з номерів є безкоштовним на всій території України (для дзвінків з мереж стаціонарного телефонного зв'язку).

Лікар-координатор цілодобового медичного асистансу «Прем’єр Асістанс» приймає звернення застрахованої особи, надає термінову медичну консультацію, в разі необхідності, організовує виклик лікаря додому, консультацію терапевта або вузькопрофільного спеціаліста в поліклініці, лікування в стаціонарі, виклик невідкладної допомоги тощо.

З моменту реєстрації звернення застрахованого лікар-координатор супроводжує весь процес лікування: надає необхідні рекомендації, повідомляє клієнту час і місце консультацій або проведення необхідних обстежень, організовує доставку необхідних медикаментів, повторні консультації тощо.

Зразок пластикової картки

При настанні страхового випадку

Якщо з Вами стався страховий випадок, негайно телефонуйте до медичного асистансу «Прем’єр Асістанс»

Цілодобова гаряча лінія: 0-800-500-678 (безкоштовно по всій території України зі стаціонарних телефонів та мобільних телефонів)

044-590-55-15 (багатоканальний)

Лікарю асистансу необхідно назвати:

  • своє Прізвище, Ім'я, та По-батькові
  • індивідуальний номер Картки
  • місце роботи та місце проживання (знаходження)
  • причину звернення (скарги чи проблеми зі здоров’ям)

Також надаєте контактний номер телефону, по якому з Вами може зв'язатися лікар асистансу та чекаєте наступного зв’язку з лікарем – координатором. Таке звернення від Вашого імені може бути здійснено членами Вашої сім'ї, знайомими або іншими Особами (в залежності від Вашого стану здоров’я).

Шаблон Заява на відшкодування

Строки надання документів до страхової компанії щодо відшкодування

при самостійній оплаті:

  • протягом 30 днів після отримання послуг або закінчення лікування.

У разі виникнення будь-яких зауважень та пропозицій щодо обслуговування або питань щодо умов страхування, просимо писати до ПрАТ «Київський страховий дім» на електронну адресу: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Глоссарій

Визначення термінів

Выплаты январь - март 2017

С 01.01.17 по 31.03.17 нами выплачено 12012,98 тыс. грн по 806 делам

Выплаты октябрь-декабрь 2016

С 01.10.16 по 31.12.16 нами выплачено 10412,00 тыс. грн по 903 делам

«Спеціальна пропозиція «-30%» від КСД